U bent hier: Scholen & verenigingen » Evenementencontainer met afvaleilanden

Evenementencontainer voor scholen en verenigingen

 

Organiseer je met je school of gemeentelijke vereniging een fuif, fiets- of wandeltocht of een andere activiteit? Dan bieden wij handige afvaleilandjes aan om al het afval selectief in te zamelen. De container bestaat uit verschillende mobiele onderdelen:

  • 4 afvaleilanden (per eiland: container 240l REST - container 240l PMD - container 240l PAPIER - 120l BIOafval)
  • 4 reserve rolcontainers 240l voor restafval
  • 4 reserve rolcontainers 120l voor BIOafval
  • 2 glasbollen

PMD, papier, BIOafval en glas kunnen selectief ingezameld worden. Door de kleurrijke combinatie van containers en panelen zien de aanwezigen in één oogopslag waar ze terecht kunnen met hun afval. De container wordt geleverd en opgehaald door onze diensten. 

 

Vraag nu je evenementenconainer aan.

 

Hoe aanvragen?

  1. Lees de huurvoorwaarden.
  2. Klik op knop 'reserveer'.
  3. Vul de gevraagde gegevens in.
  4. Klik op verzenden.
  5. De aanvraag wordt geëvalueerd en goedgekeurd.
  6. De factuur wordt opgemaakt. 
  7. Na betaling wordt de levering en ophaling bevestigd.

 

Belangrijke info

  • De container wordt minimum 2 weken op voorhand aangevraagd.
  • Er wordt een vast tarief gerekend van € 100 (exclusief BTW). Deze kostprijs omvat de levering en ophaling van de verzamelcontainer en de verwerking van 4 restafval containers en 4 BIOafval containers. De overige containers zijn gratis (PMD, GLAS, PAPIER)
  • Bij gebruik van de reserve rolcontainer met restafval of bioafval wordt een extra verwerkingskost van € 7 (exclusief BTW) per container aangerekend. Worden de reservecontainers gebruikt voor PMD of papier en karton wordt er geen meerprijs aangerekend.
    Hou rekening met het gewicht van de rolcontainer BIOafval. Die mag slechts 3/4de worden gevuld. Kan je de container zelf niet verplaatsen, dan kunnen onze diensten dit ook niet.

  • Een wordt ook een waarborg van € 250 gevraagd. Goede sorteerders krijgen de waarborg volledig terug. Slechte sorteerders verliezen hun waarborg.
  • Wordt er tijdens de nacontrole grote sorteerfouten ontdekt,  wordt de waarborg ingehouden. 
  • Bij verlies of beschadiging van de rolcontainers wordt € 55 (exclusief BTW) per rolcontainer aangerekend.
  • Voor beschadiging aan een glasbol wordt € 1.250 (exclusief BTW) aangerekend indien deze niet meer hersteld kan worden.
  • Andere beschadigingen (framewerk, afvaleilanden, afzetcontainer, …) worden aan kostprijs door­gerekend.
  • Verloren ritten, doordat de organisator zijn afspraken niet is nagekomen, worden aan € 60 (exclusief BTW) per rit aangerekend.
  • De betaling gebeurt via overschrijving nadat door IVIO een factuur wordt opgemaakt. IVIO moet de betaling ontvangen hebben alvorens er overgegaan wordt tot het plaatsen van de evenementencontainer.
  • Om de container te huren zijn herbruikbare bekers verplicht.
  • Is de organisatie een overheid, dan is herbruikbaar cateringmateriaal ook verplicht.